15 sierpnia 2017

Pomarańczowo-srebrna elegancja

Witajcie :)
Wróciłam z dwutygodniowych wakacji i biorę się za pisanie nowego posta , a następnie za nadrabianie zaległości u Was ;)

Zdobienie wykonałam jeszcze przed wyjazdem. Dawno nie nosiłam pomarańczy na paznokciach, więc przyszedł na nią czas. Połączyłam ją ze srebrem, a oto efekt :





Do wykonania zdobienia potrzebne mi były:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Care+Strong nr 181
* Essence The Gel nr 33
* Wibo Art Liner nr 16
* Wibo Iron Hard
* płytka BP - L043
* cekiny
* stempel
* sonda
* pędzelek

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Golden Rose / Born Pretty.
3. Stosując metodę dry marble wykonałam swój wzór na palec serdeczny i środkowy. Użyłam do tego lakierów GR, Born Pretty, Essence.
4. Linerem Wibo oddzieliłam 'wzór' od lakieru bazowego i dodałam srebrną cyrkonię.
5. Na kciuku odbiłam kwiatuszka z płytki BP - L043 , pokolorowałam go i dodałam cyrkonię.
6. Pomalowałam paznokcie topem Wibo. 


To zdobienie zajęło mi ciut więcej czasu niż kilka ostatnich , bo skusiłam się na coś innego niż tylko stemple, ale efekt mnie zadowala i było warto poświęcić parę minut więcej :P
Swoją drogą bardzo ciekawym nabytkiem okazał się metaliczny lakier od Born Pretty Store, choć praca z nim nie należy do super łatwych, bo trzeba malować nim paznokcie z wyczuciem, aby nie było smug. Poza tym ma bardzo fajną konsystencję i wygodny, dosyć szeroki, zaokrąglony pędzelek. Kolejnym plusem jest to , że szybko schnie. I oczywiście daje ładny efekt na paznokciach :)




Tutaj mam dla Was kod zniżkowy na zakupy w Born Pretty Store ;) 



Jak Wam się podoba? ;)

22 komentarze:

  1. Calosc wyglada przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! A najpiękniejsze marble! Mam ostatnio manię na punkcie ozdabiania w ten sposób paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomimo pomarańczowego koloru, za którym nie przepadam :P Metaliczny lakier od Born Pretty wyglada fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko noszę pomarańcz, ale w tej konfiguracji też mi się podoba :D

      Usuń
  4. Nie przepadam za pomarańczowym kolorem, ale całe mani bardzo ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzadko nosze ten kolor, ale akurat jakoś naszła mnie na niego ochota :)

      Usuń
  5. ten srebrny wygląda super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańcz ze srebrem to całkiem niezłe połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w szufladzie mi się sparowały obok siebie i postanowiłam je połączyć w zdobieniu :)

      Usuń
  7. ale ostra ta pomarańcz, u mnie na pazurkach sharm effect z semilaca :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...