26 sierpnia 2017

Wakacyjny projekt: Kwiatuszki

Cześć :)
W tym tygodniu również nieco podróżowałam, ale wcześniej niestety nie przygotowałam postów z wyprzedzeniem, jak ostatnio, dlatego zapadła cisza. Ale już wracam  z kwiatowym zdobieniem, wykonanym na projekt u MALINOWAbeauty :)




Zdecydowałam się na delikatne, białe kwiatuszki w postaci naklejek 3D. Długo leżały sobie w pudełeczku i czekały, żebym ich użyła. Skomponowałam je z taką przygaszoną czerwienią ( zastanawiałam się jak nazwać ten odcień i poszperałam trochę w Internecie i chyba najlepiej pasowałoby określenie pomidorowy ;) 

Czego użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Allepaznokcie ONE! Colour Exclusive nr 29
* My Secret nr 202 Snow White
* Golden Rose Quick Dry
* naklejek 3D
* cyrkoni

Zdobienie krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru ONE! / My Secret.
3. Nakleiłam naklejki.
4. Dodałam cyrkonie.
5. Pomalowałam paznokcie topem.








Jak Wam się podoba? :)

14 komentarzy:

  1. bardzo ładne :) kolor lakieru jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wyglada. Ja dostalam wczoraj kwiatko 3d z ali i juz szykuje sie zeby je wykorzystać: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne naklejki - szkoda tylko, że przeważnie nie trzymają się zbyt długo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno już nie używałam naklejek 3D - wodne zawładnęły mną całkowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te też dłuuuugo czekały na swój debiut :D Mną zawładnęły stemple i dlatego tak długo czekały :P

      Usuń
  6. podziwiam Cię za cierpliwość gdybym teraz miała przestać używać semilaców i wrócić do zwykłych lakierów to bym chyba się załamała :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...