30 września 2017

Klonowe listki w barwach jesieni

Witajcie :)
Lubicie zbierać jesienią kolorowe liście ? Ja owszem , a najbardziej te różnokolorowe. Dlatego postanowiłam zrobić takie na swoich pazurkach :)






Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Essence The Gel nr 33 White Wild Ways
* Golden Rose Color Expert nr 44
* Wibo Hello Summer nr 1
* Color Alike nr BLP12 B. a Fresh Mojito
* Lovely Moulin Rouge
* Manhattan ProMat
* płytka BPL-024 ( klik )
* stempel BPS

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Essence.
3. Tym razem zamiast jednego koloru, nałożyłam ich kilka na wzór i po zdjęciu nadmiaru lakieru i odbiciu, otrzymałam różnokolorowe liście :)
4. Zmatowiłam paznokcie topem Manhattan.






Jak Wam się podoba ? :)


19 komentarzy:

  1. Łał, świetnie wyszedł ten miks kolorów. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No no ;-) Powiem Ci, że pomysł jak i wykonanie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł na stworzenie kolorowych listków! <3 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, takie kolorowe a zarazem delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) jesienne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatny efekt ;) lubię wzorki z tej płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że dużo pracy ale warto dla takiego efektu. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...