5 października 2017

Kameleonowe płatki od BPS

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam zdobienie stworzone przy wykorzystaniu Chameleon Flakies od Born Pretty Store . Tego pyłku można używać zarówno z hybrydami, jak i lakierami zwykłymi, co tworzy go pyłkiem dość uniwersalnym :)
W swoim zdobieniu połączyłam go ze zwykłymi lakierami :) Na żywo wygląda przepięknie, niestety aparat nie do oddaje w pełni jego uroku..




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* MIYO Mini Drops MIX w kolorze bardzo ciemnej, połyskującej zieleni
* Essence The Gel nr 33 White Wild Ways
* Wibo Iron Hard
French Tip Guide również od BPS

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy MIYO/ Essence.
3. Jeszcze lekko się klejącą warstwę lakieru MIYO posypałam pyłkiem i delikatnie wtarłam.
4. Po całkowitym wyschnięciu białego lakieru, nakleiłam Tip Guides i zamalowałam dolną część lakierem MIYO, po czym postąpiłam z nim tak jak w punkcie poprzednim.
5. Pomalowałam paznokcie topem.




Jeżeli zaciekawił Was któryś z produktów BPS , to wystarczy wpisać powyższy kod, a otrzymacie 10% rabatu na zakupy :)


Jak Wam się podoba taki efekt? :)

19 komentarzy:

  1. Ładny efekt, według mnie mogłoby nie być tych białych wstawek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę chciałam urozmaić , być może przekombinowałam :P

      Usuń
  2. Piękny efekt. Lakier Miyo też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post! This is very creative. :)

    I just started my blog and I would appreciate if you could check it out.
    If you want us to support each other with follow, let me know on my blog:
    Carstvo zapisanih misli

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te płatki, coś podobnego mam też u siebie ;-) Efekt dają super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo zastanawiałam się jak ich użyć ;) Ale efekt końcowy też mi się podoba ;)

      Usuń
  5. Z kameleonami tak jest, że aparat nie zawsze sobie daje radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wygląda :) Chociaż moim zdaniem te białe wstawki są zbędne :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...