9 lutego 2018

B. a Golden Queen

Witajcie :)
Od jakiegoś czasu chodziło za mną połączenie złota z czernią. Dlatego do akcji wkroczył lakier Colour Alike BPL04 B. a Golden Queen oraz Wibo Extreme Nails + do tego złote ćwieki i o to co powstało :D





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Colour Alike BPL04 B.a Golden Queen
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Manhattan Last &Shine nr 460 Latte2go
* Wibo Iron Hard
* ćwieków Gold Nail Art Stickers Punk Acrylic od Beauty Bigbang
* pasków French Tips Guides od Born Pretty Store

Jak wykonałam zdobienie:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Wibo/Color Alike/Manhattan.
3. Na czarne tło przykleiłam ćwieki Beauty Bigbang.
4. Po całkowitym wyschnięciu lakieru, nakleiłam paski i zrobiłam wzorki na palcu środkowym oraz kciuku.
5. Całość pokryłam topem.







Tym razem mam dla Was aż dwa kody rabatowe, jeden jest do sklepu Beauty Bigbang, gdzie otrzymacie zniżkę chociażby na użyte przeze mnie w tym zdobieniu ćwieki, lub do Born Pretty Store na paski ułatwiające wykonanie wzorków na paznokciach ;)

 Lubicie połączenie złota i czerni na paznokciach? ;)

5 komentarzy:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...