30 kwietnia 2019

Niebieski holoś

Witajcie :)
Dzisiaj mam Wam do pokazania bardzo proste zdobienie, ale z odrobiną holo, dzięki czemu broni się samo przez się. Jeśli śledzicie mojego bloga lub Instagrama, to na pewno wiecie, że bez stempli u mnie to ani rusz. Tym razem zdecydowałam się ich nie używać. Początkowo miałam wrażenie, że paznokcie bez nich są jakieś takie puste, ale wystarczyła odrobina słońca by rozbłysły milionem kolorów i moja wewnętrzna sroczka była już zaspokojona :D




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Color Expert nr 47
* Golden Rose Rich Color nr 16
* Born Pretty Holo Polish nr 21
* Wibo Iron Hard
* pędzelka

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam po dwie warstwy każdego lakieru.
3. Namalowałam paski na palcu środkowym.
4. Nałożyłam warstwę topu.






Lubicie lakiery holograficzne na paznokciach? :)

2 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...