28 listopada 2020

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #19

 Witajcie :)

Czy Wy też tak bardzo uwielbiacie ten moment kiedy kurier wręcza Wam paczkę i pełni radości biegniecie do domu po nożyczki aby jak najszybciej ją rozpakować i cieszyć się jej zawartością? Ja mam tak za każdym razem, mimo że wiem co ma być w środku.

Tak więc ostatnim razem taką radość sprawiła mi paczka od Born Pretty Store, a w środku znalazłam takie oto cuda:




Tym razem otrzymałam zestaw fioletowych lakierów hybrydowych oraz jeden przezroczysty z czarnymi drobinkami. 

Fioletowe lakiery pochodzą z serii Born Pretty Gel Nail Polish Ice Purple Color i są to numery:

* BP-IP02 Flashy Dream
* BP-IP04 Lost Amethyst
* BP-IP05  Cassandra's Prediction
* BP-IP12  Imprisoned Queen
(na wzorniku w takiej kolejności jak wyżej).

Natomiast ciapkowany lakier to Born Pretty Eggshell Gel.




Cieszę się z tylu fioletów, gdyż uwielbiam mieć paznokcie w tym kolorze i już mam parę pomysłów na zdobienia :)

Czy któryś kolor wpadł Wam szczególnie w oko? ;)


3 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...