6 grudnia 2020

Spotkanie z Mikołajem

 Witajcie :)

Mikołaj w tym roku odwiedził mnie już nieco wcześniej, gdy jeszcze za oknem leżał śnieg, pewnie to dlatego zauważyłam go jak zakrada się do mojego komina i obraz ten udało mi się uwiecznić na moich paznokciach :D





Do zdobienia użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* ZILA nr 104
* Golden Rose Color Expert nr 100
* Beauty BigBang nr 007
* Essense the gel nr 37 serendipity
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* stempel BPS
* płytka Born Pretty Christmas L002

Krok po korku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru ZILA/Essence. 
3. Odbiłam wzór z płytki i go pokolorowałam, a następnie przeniosłam na paznokcie.
4. Nałożyłam warstwę topu.





A to mała pomocnica Mikołaja, Mikołajka Lusia, która odwiedziła mnie dzisiaj :)



A Was odwiedził już Mikołaj? :) 

2 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...