26 czerwca 2019

Flamingi

Witajcie :)
Dzisiaj na moich paznokciach zagościły wakacyjne flamingi :D Odkąd przyszła mi płytka Nicole Diary nie mogłam się doczekać jej użycia. Pierwszy wybór padł właśnie na te flamingi, chociaż bardzo kusiły mnie jeszcze ananasy.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Ice Chic nr 05
* Golden Rose Rich Color nr 14
* P2 Color Victim nr 365 get like me
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-ML04 Aloof
* Golden Rose Quick Dry
* Nicole Diary-089
* stempla
* sondy

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Golden Rose Ice Chic.
3. Odbiłam wzór flamingów różowym GR, wypełniłam P2 i przeniosłam na paznokcie.
4. Lakierem Born Pretty odbiłam wzór liści.
5. Nałożyłam warstwę topu.




 
Przy okazji mała zagadka. Jednego z tych flamingów robił mój chłopak, podpatrzył jak ja je robiłam i następnie to odtworzył. Pierwszy raz malował paznokcie, a tym bardziej używał stempli. Dacie radę odgadnąć który jest jego? :D



Jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. Nie jestem w stanie odgadnąć, który stempel należy do Twojej drugiej połówki bo wszystkie wyszły ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...