11 lutego 2020

Walentynkowe spirale

Cześć wszystkim ;)

Witajcie po przerwie oraz w Nowym Roku. Mamy już początek lutego, ale wcześniej kompletnie nie miałam czasu by tu zajrzeć, sesja pochłonęła go całkowicie. Podobno za mną najgorszy semestr w toku moich 5 letnich studiów, zakończony sukcesem, więc mogę trochę odetchnąć i świętować :D
Nareszcie mam też czas by wrócić na bloga i do zdobienia paznokci. Przyznam, że przez ostatni miesiąc bardzo zaniedbałam swoje pazurki, w dodatku mocno stresujący miesiąc przyczynił się to ich bardzo złej kondycji, tak więc w tym tygodniu przeprowadzam akcje-regeneracje xD 
Mam w zanadrzu jednak parę zdobień z poprzedniego roku, których nie zdążyłam wstawić.

Dzisiejsze zdobienie nosiłam na początku grudnia, jednak spokojnie mogłoby uchodzić za walentynkowe :D




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Manhattan Birthday Colours nr 012 Cupcake Addicted
* Golden Rose Rich Color nr 14
* Beauty BigBang nr 012
* Wibo Iron Hard
* płytki Born Pretty Decoration-L002.
* stempla Born Pretty

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Manhattan/GR.
3. Odbiłam wzór różowym GR.
4. Odbiłam wzór fioletowym Beauty BigBang.
5. Nałożyłam warstwę topu.







Jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. This is a gorgeous manciure <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te kolory na paznokciach, całość się super prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...