13 września 2015

Golden Rose Silky Touch Compact Powder

Cześć wszystkim :)
Dzisiaj pokażę Wam jeden z moich ulubionych pudrów, mianowicie Golden Rose Silky Touch Compact Powder.


Od producenta:
Miękka, jedwabista konsystencja pudru pozwala uzyskać delikatny, naturalny i niezwykle trwały makijaż. Matuje skórę na wiele godzin bez konieczności częstego poprawiania makijażu. Polecany do każdego rodzaju cery.



Opakowanie:
Produkt umieszczony jest w kompaktowym etui. Jest solidne i nie wyrabia się. Dodatkowo do pudru jest dołączona gąbeczka. Opakowanie zawiera 12 g produktu.

Konsystencja i wygląd:
Puder ma zwartą konsystencję i nie kruszy się ( chyba, że się o to postaramy :P ). Tylko raz zdarzyło mi się używać pokruszonego, ale przyłożył się do tego mój młodszy brat. Nie wiem dlaczego i po co, ale wziął puder w swoje ręce i palcem wykruszył mi połowę opakowania.. 



Zapach:
Produkt jest bezzapachowy.

Trwałość i wydajność :
Puder utrzymuje się na skórze długo i lekko ją matowi. Daje efekt delikatnego i naturalnego makijażu. Jedno opakowanie wystarcza mi na ok. 1,5 miesiąca.

Cena i dostępność:
Cena to ok. 11 zł, można kupić go na stoiskach z GR oraz mniejszych drogeriach i oczywiście przez internet. Dostępny jest w 8 odcieniach.


Moja opinia:
Posiadam nr 05 , jednak czasem stosuję również nr 06. Między jednym a drugim jest niewielka różnica. Puder łatwo rozprowadza się po twarzy i nie pozostawia żadnych smug. W miarę wyrównuje koloryt cery. Nie podkreśla suchych skórek. Niestety u mnie efekt matu nie utrzymuje się bardzo długo i w ciągu dnia muszę używać bibułek matujących. Natomiast samym pudrem rzadko zdarza mi się poprawiać cały makijaż, bo dobrze się trzyma :)  Używam go od paru lat i nawet jeśli na jakiś czas go odstawię i eksperymentuję z innymi, ostatecznie zawsze do niego wracam :)




Używałyście kiedyś kompaktowych pudrów GR ? :)

27 komentarzy:

  1. od golden rose używałam jedynie lakierów, do pudrów wgl nie przywiązuję uwagi.. mogłabym ich nie używać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam z GR uwielbiam lakiery i ich kredki do oczu ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy miałam tylko lakiery do paznokci, ale ten puder brzmi ciekawie, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z GR używam tylko lakierów i jakiś czas temu kupiłam cień i nową pomadkę w kredce i jestem zadowolona bardzo, na puder może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tak do niego wracasz to muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z GR mam tylko bronzer ale używam go zamiast pudru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :) ja kiedyś natomiast pudru używałam jako brązera :)

      Usuń
  7. ja uwielbiam lakiery, pomardki i kredki z GR, ale może skuszę się także na inne kosmetyki, np. taki puder :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i byłam zadowolona :) na pewno jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że jest bezzapachowy :)
    Ps.zostaję ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam już pudry, różnych marek, ale GR jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie pamiętam kiedy używałam puder w kompakcie :) A z Golden Rose jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...