22 sierpnia 2015

Czarno-białe pazurki z Wibo Extreme Nails nr 34

Cześć :)
Jak Wam mijają ostatnie dni wakacji? Bo mnie uciekają 3 razy szybciej niż do tej pory. Głównie dlatego, że jestem ciągle w rozjazdach. Zapisałam się na prawo jazdy , a że jestem spoza miasta, na dojazdy i teorię tracę codziennie połowę dnia.  Dodatkowo zaczęły się imprezy na zakończenie lata i coraz bardziej odczuwam koniec wakacji. Perspektywa ich końca bardzo mi się nie podoba, szczególnie że w tym roku szkolnym będę w klasie maturalnej, co mnie nieco przeraża.

A teraz przyjemniejsza część :) Dzisiaj pokażę Wam biało-czarne zdobienie paznokci i krótko opiszę lakier Wibo Extreme Nails nr 34. Po kolorowym wyzwaniu miałam ochotę na ciemniejsze paznokcie, dlatego postawiłam na kolor czarny. Swoją drogą, ostatni raz czarne paznokcie miałam w pierwszej/drugiej gimnazjum, czyli jakieś 4 lata temu :)



Zdobienie w wykonaniu jest bardzo proste. Na początku pomalowałam całe paznokcie kolorem czarnym/białym, a następnie za pomocą sondy zrobiłam kontrastujące z tłem kropeczki :)
Biały lakier to Eveline miniMax nr 253, który niestety zbąblował, co widać na zdjęciach w postaci nierówności :/



Czarny lakier - Wibo Etreme Nails nr 34 , jest zdecydowanie moim ulubieńcem, jeśli chodzi o czarne lakiery. Ma doskonałe krycie, wystarczyła jedna warstwa, aby zakryć całą płytkę paznokcia, dzięki temu jest również bardzo wydajny. Nie maże się, nie smuży, szybko schnie. Konsystencję ma idealną oraz wygodny, szeroki pędzelek, dzięki czemu bardzo łatwo rozprowadza się go po paznokciach. Ma poręczne i ładne opakowanie.




Myślę, że nie trzeba się o nim dużo rozpisywać, gdyż jest on prawie wszystkim doskonale znany :) Jego jedynym minusem jest przeciętna trwałość, szybko wyciera się na końcówkach. Jednak nie można mieć wszystkiego :) Za cenę 6 zł spisuję się bardzo dobrze :)


Jak Wam się podoba moje zdobienie ? Używałyście czarnego Wibo ? :)

43 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdobienie z kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności :)
    już wiem, jaki czarny lakier muszę upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu wszystkim lakiery "bąbelkują", mi się to raz w życiu zdarzyło i to po pierwszym użyciu Seche Vite ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem, ale zauważyłam, że jaśniejsze kolory Eveline miniMax tak mają :/

      Usuń
  4. Proste, ale ładne zdobienie :) Maturą nie masz co się martwić! To nie jest takie straszne jak się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) pewnie tak, ale chwilowo jest dla mnie bardzo straszna :p

      Usuń
  5. Uwielbiam tą czerń z Wibo , chyba najlepszy lakier jaki mam w tym kolorze i ubolewam, że zabrali mi szafę Wibo z Rossmana ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wzorki :) mi sie nigdy nie chce zrobić choćby najprostszych wzorków na panzokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja za to nie lubię paznokci bez wzorków :)

      Usuń
  7. Ja sama już nie maluję sobie paznokci, myślę, że musiałabym się wyćwiczyć by zrobić coś tak precyzyjnie ;D, pewnie nie wytrzymałabym z nerwów przy tym ;)), obecnie chodzę po prostu do kosmetyczki i ona już działa cuda ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wole sama malować sobie paznokcie z tego względu, że tylko ja dokładnie wiem jak chcę żeby wyglądały, a jak nie wyjdzie to mam pretensje tylko do siebie :D

      Usuń
  8. ja to wzorków nie lubię ale kropeczki na jednym palcu np tym białym to by mi się podobały, bo dają bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się połączenie czerni i bieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby banalne, ale też bardzo lubię to połączenie :)

      Usuń
  10. Gostei da nail art...
    Lindo também esse vidrinho.
    Amei.,

    Bjim ... boa semana \o/
    blog Usei Hoje


    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie i wzorek. Lubię lakiery Wibo :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow - te pazurki są świetne. Niby proste ale z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja też :) i nie wiem jak to się stało, że tak długo jej na nich nie miałam :)

      Usuń
  14. Kropeczki są mega urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodkie paznokietki :)
    Fajnie to wygląda ! :)
    Zapraszam do siebie : http://pannael.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdobienie :) Też już nie pamiętam kiedy ostatnio miałam paznokcie pomalowane na czarno ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda, połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...