23 września 2016

Jesienne listki

Witajcie :)
Zawitała u nas jesień, więc przychodzę do Was z jesiennym zdobieniem. Ta pora roku kojarzy mi się przede wszystkim z kolorowymi liśćmi na drzewach. To właśnie za piękne barwy w przyrodzie lubię tę porę roku, choć moją ulubioną nie jest. Jednak ma też swoje zalety :)




Zdecydowałam się na zdobienie w barwach jesieni. Połączyłam kolory takie jak żółty, pomarańczowy, brązowy i złoty. Do tego dodałam stemplowe listki i gotowe :)

Jak wykonałam zdobienie? 
1. Pomalowałam paznokcie odżywką Eveline Diamond Hard. 
2. Nałożyłam dwie warstwy żółtego lakieru Golden Rose Color Expert nr 44.
3. Przy użyciu foli ( saran wrap ) wykonałam kolorowe przejścia, które zrobiłam lakierami Golden Rose Care+Strong nr 181, Golden Rose WOW! nr 42, Miss Selene nr 181.
4. Zrobiłam stemple lakierem Wibo Extreme Nails nr 34. Wzór pochodzi z płytki JQ-43.
5. Całość pokryłam top coatem Wibo Iron Hard. 




Jak Wam się podoba? Lubicie jesień ? :) 

28 komentarzy:

  1. Jesień lubię tylko na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, też ją wolę zdecydowanie na paznokciach niż za oknem :)

      Usuń
  2. Śliczne jesienne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Z takim zdobieniem jesień wydaje się być przyjemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię jesienne zdobienia ;)fajną bazę zrobiłaś pod stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to zdobienie, chociaż jesieni nie lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się ostatnio nad ta płytką, mega jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny wzór, a za jesienią nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I loved this post, lovely photos, write it down for example to buy. a hug

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...