20 czerwca 2019

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #12

Witajcie :)

Na początku muszę się pochwalić, udało zakończyć mi się trzeci rok studiów sukcesem! Wobec tego pozostały mi jeszcze dwa lata to upragnionego magistra :D
Kodeksy i zeszyty schowane do szuflady, więc wreszcie mogę bez wyrzutów sumienia otworzyć moją lakierową szufladę. Przez czas sesji nosiłam manicure hybrydowy ze względu na brak czasu na częste malowanie paznokci, myślę że za jakiś czas również rzucę tu to zdobienie, chociaż było bardzo proste :) Tymczasem chciałam Wam pokazać co ciekawego czekało na mnie w domu w paczce od Born Pretty Store.



Wybrałam cztery rzeczy:
* Płytkę Born Pretty - Spring Garden L007
* Płytkę Born Pretty - Spring Garden L008
* Płytkę Stencil L071
* Stempel Holographic Clear Stamper







Już wkrótce pokażę Wam zdobienia z wykorzystaniem wzorów z powyższych płytek :D

Macie może którąś z nich? ;)


2 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...