31 sierpnia 2019

Gwiezdna rzeka od BPS

Cześć wszystkim :)
Bohaterem dzisiejszego zdobienia jest lakier Born Pretty z serii Holo 3D Magnetic Star River nr BP-HMS05 Altair And Vega. Jest to oczywiście lakier magnetyczny wobec czego postanowiłam go nosic solo, bez dodatkowych zdobień, gdyż sam w sobie daje piękny efekt i nie trzeba nic więcej dodawać.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Wibo Extreme Nails nr 34
* BPS nr BP-HMS05 Altair And Vega
* Wibo Iron Hard
* magnesu BP

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam warstwę czarnego lakieru.
3. Nałożyłam dwie warstwy lakieru BPS, po każdej warstwie przykładając magnes.
5. Nałożyłam warstwę topu.

Mój największy i jedyny problem z tego typu lakierami, to uchwycenie ich barwy, błysku i efektu na zdjęciach. W rzeczywistości lakier ten mieni się barwami fioletu oraz zieleni + ma mnóstwo większych i mniejszych srebrnych drobinek. Zdjęcia w pełni nie są w stanie w pełni go oddać, pomimo fotografowania go przy różnym oświetleniu :)










Lubicie magnetyczne lakiery? :)

3 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...