15 sierpnia 2019

Kwiatowy stroik #2

Witajcie :)

Jakiś czas temu wykonałam podobne zdobienie do dzisiejszego (możecie je zobaczyć tutaj (klik) i tak mi przypadło do gustu, że po małej zmianie na nowo zagościło na moich paznokciach.




Użyłam
* Eveline Diamond Hard
* Coral Pastel Color nr
* Beauty BigBang nr
* Golden Rose Color Expert nr
* Golden Rose Express Dry nr
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* stempla Born Pretty Store
* płytki Born Pretty - Artist L006
* płytki Born Pretty - Spring Garden L008






Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...