14 września 2019

Oprócz błękitnego nieba..

...nic mi dzisiaj nie potrzeba :)

Cześć wszystkim :)
Nie wiem jak Wy, ale ja już tęsknię do lata, bezchmurnego nieba i wygrzewania w hamaku na słoneczku. Niestety od paru dni jedynie co można ujrzeć za oknem to zachmurzone niebo. Wobec tego postanowiłam 'przemycić' nieco już wytęsknionego błękitu na paznokcie.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Wibo Glamour Satin nr 1
* Born Pretty z serii Warm Tea nr BP-WT02 Blueberry macaron
* Wibo Iron Hard
* cyrkonii Avon
* stempla Born Pretty
* kredki do nakładania cyrkonii
* płytki Born Pretty Spring Garden - L008

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Wibo/Born Pretty.
3. Odbiłam wzór lakierem BP.
4. Nakleiłam ćwieki.
5. Nałożyłam warstwę topu.






Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...