23 września 2019

Kolorowe parasolki

Witajcie :)
Kiedy deszczyk kropi bez parasolek się nie obędzie, dlatego w zapasie zmalowałam sobie pięć w różnych kolorach.





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Born Pretty Nail Lacquer nr BP-QC01 Grey Vetiver
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-WT02 Blueberry macaron
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-ML04 Aloof
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-AC04 Tulip celebration
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-Ac03 Bright sprouts
* Golden Rose Color Expert nr 54
* Golden Rose Color Expert nr 69
* Golden Rose Color Expert  nr 41
* Golden Rose Holographic nr 01
* Colour Alike nr BLP12 B.a Fresh Mojito
* Beauty BigBang nr 012
* Beauty BigBang nr 001
* Wibo Iron Hard
* stempla BP
* płytkę Dream Girl 02

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru BP nr BP-QC01 Grey Vetiver.
3. Odbiłam wzór parasolek, pokolorowałam i przeniosłam na paznokcie.
4. Lakierem GR Holographic nr 01 odbiłam kropelki deszczu.
5. Nałożyłam warstwę top coatu.






Jak Wam się podobają? :)

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...