5 października 2019

Jesienny las

Witajcie :)
Tak więc stało się, przyszedł październik a wraz z nim jesień i 4 rok studiów. Oczywiście od samego początku wykładowcy nas nie oszczędzają i po pierwszym tygodniu mam już zapowiedziane dwa kolokwia. Pocieszeniem jest, że zostały już tylko dwa lata :D
Oczywiście nie samą nauką człowiek żyje, dlatego w ramach złapania oddechu wybrałam się na jesienny spacer i spotkałam małą wiewióreczkę :)





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Manhattan Last&Shine nr 460 Latte2Go
* Manhattan Last&Shine nr 430 Dare you
* Born Pretty Nail Lacquer nr BP-SB04 Ms Style
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-AC04 Tulip celebration
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-ML04 Aloof
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-AC03 Bright sprouts
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* stempli BP
* płytki JQ-10
* płytki Stencil L071

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Manhattan nr 460 Latte2Go.
3. Odbiłam wzór pni drzew z płytki Stencil L071, lakierem Manhattan nr 430 Dare you.
4. Odbiłam wzór liści kolejno lakierami BP zielonym, pomarańczowym, żółtym.
5. Odbiłam wzór wiewiórki pomarańczowym BP, a następnie wypełniłam beżowym lakierem BP.
6. Przeniosłam wiewiórkę na paznokcia, po czym odbiłam jej kontury czarnym lakierem Wibo i dostemplowałam moją wiewiórkę.
7. Całość pokryłam warstwą topu.






Jak Wam się podoba? ;) 

3 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...