6 grudnia 2019

Kochany Mikołaju..

Witajcie :)
Czy dotarł już do Was Mikołaj? :D Bo do mnie póki co w tym roku wpadł jedynie na paznokcie ;)

W ostatnim poście obiecałam Wam jesienne hybrydowe zdobienie, oczywiście je nosiłam na paznokciach, ale nie wyrobiłam z wrzuceniem posta, a z racji że dzisiaj już Mikołajki, to na publikacje jeszcze sobie trochę poczeka.

Do tego zdobienia użyłam płytki, która czekała caaały rok, bowiem paczka szła do mnie tak długo w ubiegłym roku, że zamiast w grudniu dotarła pod koniec lutego, więc na Mikołaje i choinki było za późno.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Color Expert nr 100
* Golden Rose Color Expert nr 95
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Manhattan Last&Shine nr 460 Late2go
* Beauty BigBang nr 006
* Astor Fashion Studio nr 295 Acacia Leaves
* Wibo Iron Hard
* płytki Born Pretty Christmas L002
* stempla BPS

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru GR/Beauty Bigbang.
3. Odbiłam poszczególne wzory na stemplu i je pokolorowałam, a następnie przeniosłam na paznokcie.
4. Nałożyłam warstwę topu.





Jak Wam się podoba mój Mikołaj ? :)

5 komentarzy:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...