10 grudnia 2019

Ostatni powiew jesieni

Cześć wszystkim ;)
Wiem, że ostatnio był już u mnie na paznokciach Mikołaj (i dalej jest :), jednak chciałabym na chwilę jeszcze powrócić z motywem jesiennym, a mianowicie zdobieniem, które jakiś czas temu obiecałam Wam pokazać, ale nie wyrobiłam się z postem. Póki co pogada na dworze jeszcze nie jest iście zimowa, a dzisiaj nawet przedzierałam się przez liście idąc chodnikiem, więc zdecydowanie jesień nas całkiem nie opuściła, to dzisiejszy post może nie jest aż tak bardzo chybiony :D




Użyłam:
* NeoNail Hard Base
* NeoNail Color nr 3649-1 Light Beige
* NeoNail Hard Top
* Born Pretty UV Gel z serii Red Blaze Gel nr BP-RB02 Fammle Fatale SKU-42872-2
* Essence The Gel nr 10 true love
* Allepaznokcie ONE! nr 004H
* stempla Born Pretty
* płytki BPL-024

Krok po kroku:
1. Przygotowałam paznokcie pod nałożenie hybryd.
2. Nałożyłam i utwardziłam warstwę bazy.
3. Nałożyłam łącznie i utwardziłam dwie warstwy lakieru NeoNail/Born Pretty.
4. Przemyłam paznokcie cleanerem.
5. Odbiłam z płytki wzór lakierem Essence i wypełniłam lakierem Allepaznokcie.
6. Przeniosłam wzór na paznokcie.
7. Nałożyłam  i utwardziłam warstwę topu.






Co powiecie na takie pożegnanie z jesienią? :)

3 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...