9 maja 2016

Pierwsze urodziny bloga

Witajcie :)

Wracam do Was po dosyć długiej przerwie, bo nie było mnie tu ponad miesiąc ! Wszystko przez przygotowania do matur. Przez ostatni miesiąc w pełni poświęciłam się nauce. Na szczęście jest już prawie po, zostały mi jeszcze tylko ustne i jedno rozszerzenie :)
Od 18.05 wracam w pełni do blogowania. Strasznie się za tym stęskniłam :) Poza tym był to także, miesiąc przerwy dla moich paznokci, bo po świętach niemal wszystkie mi się połamały i porozdwajały. Zrobiłam im małą kurację wzmacniającą i można rzecz, że wracają do zdrowia :)



Tymczasem mam swoje małe, blogowe święto. Dokładnie rok temu, w maju założyłam bloga i rozpoczęłam przygodę z blogosferą :) Sporo od tamtego czasu się zmieniło. Na prawdę wieeelu nowych rzeczy się dowiedziałam. Chociażby nauczyłam się lepiej dobierać kosmetyki, przez co kupuję z rozsądkiem oraz nie wydaję nie potrzebnie pieniędzy na 'buble kosmetyczne'. Poznałam wiele marek kosmetycznych , na które wcześniej nie zwracałam uwagi oraz oczywiście nauczyłam się wielu technik zdobienia paznokci.

W tym wszystkim jest spora zasługa Was, moich czytelników i wspaniałych blogerek i blogerów. To dzięki Wam i waszym komentarzom mam ogromną motywację do pracy oraz poznaję mnóstwo fajnych kosmetyków oraz takich, na które szkoda tracić czasu i pieniędzy :)

A teraz troszkę danych liczbowych, które prezentują się tak:
* liczba wyświetleń - 13 634
* liczba opublikowanych komentarzy - 2470
* liczba postów - 90
* liczba obserwatorów - 107

Ponadto w ciągu roku wzięłam udział w 5 projektach paznokciowych ( linki do prac: projekt u Agii eNprojekt u Terii , projekt u Elizyprojekt u Owidii i projekt u Trii ) i każdy z nich bardzo miło wspominam :)




Jestem niesamowicie szczęśliwa, bo nie spodziewałam się TAK dużych liczb po roku :) Bardzo dziękuję za to, że ze mną jesteście i życzę sobie, aby za rok liczby były jeszcze większe :)

Pozdrawiam, Zakręcona ZuZula :)

19 komentarzy:

  1. kolejnych lat z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje świetnych statystyk ;) Życzę udanego kolejnego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci Kochana i życzę wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę kolejnych blogowych sukcesów i mnóstwa radości z dzielenia się pasją z innymi :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, ja zaczęłam trochę później, ale mnie blog tez bardzo dużo nauczył. Życzę wytrwałości na dalsze lata.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też zbliżają się urodziny bloga. Piszesz jednak ode mnie znacznie więcej postów. Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem spóźniona, ale szczerze gratuluję roku na blogu, sto lat! :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...