17 lipca 2016

Wakacje z ZuZulą - podsumowanie pierwszego tygodnia: kwiaty

Cześć :)
Właśnie wróciłam z wakacji, z naszych pięknych Tatr i biorę się za pisanie. A dziś wyjątkowy post, gdyż jest to podsumowanie pierwszego tygodnia mojego projektu ' Wakacje z ZuZulą '. Tematem były kwiaty i dziewczyny stworzyły mnóstwo pięknych prac, więc zapraszam do oglądania ! :)



1. Gocha P ( klik )

2. Wear A Color ( klik )


3. Martuus b ( klik )

4. Monique 1224 ( klik )

5. Joanne D ( klik )

6. Agnieszka Z ( klik )

7.  Justine145 ( klik )

8. Owidia ( klik )

9. Ajsza Nails ( klik )

10. MMMAloka ( klik )

11. Zakręcona ZuZula (ja) ( klik )

Piękne kwiaty , prawda ? ;) Mnie osobiście ciężko wybrać , które zdobienie jest najładniejsze, bo wszystkie mi się podobają, dlatego ten trudny wybór pozostawiam Wam :) Każdy ma 3 głosy. Głosujemy podając numerek albo nick :)

Ze spraw organizacyjnych, chciałam przypomnieć , że prace wysyłamy na mojego maila zakrecona.zuzula@o2.pl . W jego treści załączamy zdjęcie, link do waszego postu z pracą i swój nick. W regulaminie podałam, że termin przysyłania prac jest do soboty, ale ponieważ podsumowania będę robić w każdą niedzielę wieczorem, więc w ciągu dnia na spokojnie jeszcze możecie je przysyłać :) 

Jeśli ktoś jeszcze chciałby dołączyć do projektu, to zapraszam. Wszystkie informacje tutaj .
A teraz głosujemy ! :) Już nie mogę się doczekać kolejnego tygodnia ! :D 

12 komentarzy:

  1. Moje głosy idą na numerki 1, 3, 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają i trudno wybrać, ale jak już muszę to 2,6 i 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech a ja gapa przegapiłam pierwszy tydzień! :(
    Mam zrobione ale nie zdążyłam wysłać, no trudno, z owocowymi pazurami na pewno się nie spóźnię :D
    Głosuję na 1,6,8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, ale możesz jeszcze dosłać :) Z miłą chęcią dołączę Twoją pracę :)

      Usuń
  4. Ciężki wybór, ale głosuję na 3, 7 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 8 , 11 ;) ale wszystkie prace są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. swoje głosy oddaję na prace: 3, 9 oraz 11 :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...