23 października 2018

Jesiennie z BPS

Witajcie :)

Przychodzę dziś do Was z optymistyczną jesienną żółcią na paznokciach, na przekór tej ponurej aurze, która zapanowała na zewnątrz.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Ingrid nr 388
* Born Pretty nr BP-AC03 Yellow Sprouts
* Born Pretty Peel Off Nail Latex
* Wibo Iron Hard
* płytki BPL-024
* ćwieków

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Ingrid/Born Pretty.
3. Odbiłam wzór z płytki BPL-024 lakierem Born Pretty.
4. Nałożyłam ćwieki.
5. Całość pokryłam topem.





Miałam drobne trudności z uchwyceniem ostrości wzorku, aparat kompletnie nie chciał współpracować :P Na żywo wzór jest wyraźny i widać kwiaty.
Lakier od Born Pretty Store bardzo ładnie się odbija. Jednak po nałożeniu go bezpośrednio na paznokcie spodziewałam się, że będzie dużo bardziej wyrazisty i nasycony również przy stemplowaniu nim. Na szarym kolorze niestety trochę mi zniknął. Patrząc z daleka mój żółty wzorek ma lekko zielonkawą barwę. Myślę, ze dużo lepiej sprawdzi się na jasnych barwach :)


A jakie kolory goszczą teraz na Waszych paznokciach? :)

4 komentarze:

  1. Fajny kolor ma ten żółtek od BPS :) To chyba jeden z popularniejszych odcieni w tym sezonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo idealnie pasuje na jesień, ma kolor liści na drzewach :D

      Usuń
  2. Oj, jak na stemplowy lakier, to ma wg mnie słabe krycie :/ Wzór fajny, ale szkoda, że tak mało widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...