7 października 2018

Jesień na nowo

Cześć wszystkim :)

Pozostając w jesiennym klimacie, przygotowałam kolejne zdobienie, choć nie w oczywistych październikowych kolorach. W ramach odmiany od pomarańczu i żółtego na paznokciach, postawiłam na fiolet oraz róż, dodając jednak motyw obecnej pory roku poprzez stemplowane listki :)





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Manhattan Last&Shine nr 340 Magnolia Love
* Golden Rose Color Expert nr 41
* Beauty BigBang White nr 007
* Wibo Iron Hard
* Born Pretty Peel Off Nail Latex
* płytki BP-L043 od Born Pretty Store
* stempla Clear Marshmallow Jelly Stamper
* gąbeczki

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Manhattan.
3. Nałożyłam bazę BPS Peel Off na skórki.
4. Przy użyciu gąbeczki oraz lakierów Manhattan i GR wykonałam gradient.
5. Odbiłam wzór lakierem Beauty BigBang z płytki BP-L043 i naniosłam na paznokcie.
6. Całość pokryłam topem.








Jak Wam się podoba taka propozycja na jesienny manicure? :)

4 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...