4 października 2018

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #8

Witajcie :)

Dzisiaj otrzymałam od listonosza kolejną paczuszkę od Born Pretty Store. Moja przesyłka kryła w sobie trzy przedmioty. A oto one:



Wszystkie buteleczki są zapakowane w estetyczne, białe pudełeczka. Natomiast z tyłu znajduje się dokładany skład produkty. 




Pierwszym produktem na który się skusiłam jest lakier Born Pretty Stamping Polish w kolorze ML04 Aloof. W mojej kolekcji już od dawna brakuje mi ciemnej zieleni, dlatego ten lakier doskonale ją uzupełni :)


Drugi wybór padł na Born Pretty Stamping Polish o numerze AC03 Bright Yellow Sprouts. Wydaje mi się, że na jesienną porę odcień ten jest idealny.


I na koniec dołączył do mnie Born Pretty Peel Off. Do tej pory nie miałam nigdy do czynienia z tego typu produktem, dlatego jestem bardzo go ciekawa.


Na koniec mam dla Was nowy kod rabatowy, dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki na zakup pokazanych przeze mnie produktów oraz wiele innych w sklepie Born Pretty :)


 Na dziś to tyle, od jutra rozpoczynam testy :D

Czy któryś z tych produktów gości już w Waszej kolekcji? :)

4 komentarze:

  1. Obyś była zadowolona z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że będą tak dobre jak pozostałe produkty BPS ;)

      Usuń
  2. Ładne lakiery, ciekawa jestem, czy ta baza jest tak samo dobra jak w starym opakowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszej wersji nie używałam, ale tej recenzja na pewno się pojawi ;)

      Usuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...