12 grudnia 2020

Leo w śnieżną noc

 Witajcie :)

Znacie bajkę "Rudolf Czerwononosy Renifer" z 1998 roku? Od lat jest to moja ulubiona bajka i choć mam tyle lat na karku lubię w okresie świątecznym do niej wracać.
Jedną z postaci jest niedźwiedź polarny, który nazywa się Leo. Na mojej świątecznej płytce jest wzór misia w szaliczku i za każdym razem patrząc na niego mam w głowie właśnie niedźwiadka Leo :) 

Co prawda w bajce Leo nosi czerwony szaliczek, a u mnie na paznokciach jest niebieski, jednak mam nadzieję, że sam niedźwiadek nie pogniewałby się za tą zmianę koloru :)





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Color Expert nr 95
* Golden Rose Ice Chic nr 05
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-WT02 Blueberry macaron
* Born Pretty Stamping Nail polish #3 (czarny) 
* Born Pretty Nail Lacquer  nr BP-BD02 La Vierge De Fer
* Beauty BigBang nr 007
* Wibo Iron Hard
* płytki Born Pretty Christmas L002
* stempla BPS
* gąbeczki 

Krok po korku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam warstwę lakieru GR Ice Chic. 
3. Za pomocą gąbeczki wykonałam cieniowanie lakierami GR Color Expert i GR Ice Chic.
4. Nałożyłam warstwę lakieru Born Pretty ....
5. Odbiłam wzór z płytki i go pokolorowałam, a następnie przeniosłam na paznokcie.
6. Nałożyłam warstwę topu.






Jak Wam się podoba? :) 

3 komentarze:

  1. no nie wierzę! mam właśnie dokładnie tego samego misia na paznokciach :D i mój ma czerwony szaliczek, choć wcale nie myślałam o misiu Leo ;) ale Rudolf to też moje ukochana bajka na święta <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...