1 marca 2019

Bel Ami

Witajcie :)

W dzisiejszym poście przychodzę do Was z moim nowym pięknym fioletowym przyjacielem Born Pretty :) Dawno już nie nosiłam fioletu na paznokciach, a przecież tak go lubię, dlatego tym przyjemniej tworzy mi się ten wpis :)





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Color Expert nr 95
* Golden Rose WOW! nr 203
* Born Pretty BP-SB06 Bel Ami
* Wibo Iron Hard
* Ćwieków Avon
* pędzelków
* kredki White Wax Pen

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam (wyjątkowo) trzy warstwy lakieru Born Pretty, niestety przy dwóch lekko prześwitywał.
3. Na palec serdeczny nałożyłam dwie warstwy GR. Natomiast na mały palec warstwę Born Pretty, a następnie dwie lakieru GR WOW!
4. Przykleiłam kokardkę.
5. Przy pomocy pędzelka wykonałam zdobienia.
6. Na koniec nałożyłam warstwę topu.






Lubicie fiolet na paznokciach? :)

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...