6 marca 2019

W marokańskim stylu

Witajcie :)

W dzisiejszym zdobieniu zdecydowałam się na gradient połączony ze stemplowanym wzorem. Połączenie kolorystki i motywu przywołało mi na myśl posadzkę wykonaną w stylu marokańskim.
A jakie jest Wasze odczucie? :)




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Essence The Gel nr 37 Serendipity
* Sensique Nail Art nr 327 Morning Sky
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* płytki BP-L003

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Born Pretty.
3. Wykonałam gradient z lakierów Sensique, Born Pretty, Essence.
4. Odbiłam wzór z płytki.
5. Nałożyłam warstwę topu.








Jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny manicure, podoba mi się zarówno zdobienie, jak i bazowy odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bazowy odcień wpadł mi w oko :) Zdobienie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...