21 marca 2019

Magic roses

Witajcie :)
W ostatnim poście były tulipany, natomiast w dzisiejszym będą róże. Początkowo inspiracją była róża Belli, jednak w trakcie malowania paznokci trochę zmieniłam koncepcję, jednak mam nadzieję, że nutka magii w tym zdobieniu pozostała :)




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Express Dry nr 64
* Beauty BigBang nr 007 White
* Born Pretty BP-SB06 Bel Ami
* Born Pretty BP-WC05 Firebird Dance
* Golden Rose WOW! nr 203
* Wibo Iron Hard
* stempel
* płytka Born Pretty Valentine's Day - L007

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru GR/BP nr SB06.
3. Odbiłam wzór lakierem Beauty BigBang, a następnie wypełniłam go lakierami GR oraz BP nr WC05.
4. Paznokcie z wzorami pokryłam warstwą lakieru GR WOW!, pomijając róże.
5. Dodałam czerwone kropki na zielonym tle, żeby nie były takie całkiem puste :)
6. Całość zabezpieczyłam warstwą topu.






Zdobienie powstało w znacznej mierze dzięki produktom Born Pretty Store, na które możecie dostać 10% zniżkę dzięki poniższemu kodowi :)



Oczywiście dajcie znać jak Wam się podoba :) 

4 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi się kształt Twojego paznokcia na palcu wskazującym :) Zdobienie wygląda bardzo ciekawie - nie sądziłam, że połączenie takich kolorów może dobrze wyglądać, a jednak!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...