18 lutego 2019

Stemplowe water marble

Cześć wszystkim :)

Do stworzenia dzisiejszego zdobienia sięgnęłam po nieco zapomnianą już płytkę JQ-43 oraz do lakierów Born Pretty . Swoją drogą, była to jedna z pierwszych płytek w mojej kolekcji, która w chwili obecnej liczy okrągłe 40 płytek :)




Użyłam:
* Semilac Spa Marrakech Inspiration
* Born Pretty Holo Polish nr 21
* Golden Rose Quick Dry
* płytkę JQ-43
* stempla

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Born Pretty Holo, a na mały palec dwie warstwy lakieru Born Pretty Nail Stamping Polish.
3. Odbiłam wzór z płytki powyższymi lakierami.
4. Całość pokryłam warstwą topu.






Jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...