14 lutego 2019

Valentines roses

Witajcie :)
Dzisiaj Walentynki, więc przychodzę do Was z drugą moją propozycją stylizacji paznokci na tę okazję. Jeżeli nie widzieliście pierwszej to zapraszam tutaj ( klik ). Tym razem w roli głównej róże.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Rich Color nr 23
* Colour Alike nr BLP04
* My Secret Nail Art nr 271 Red Heart
* Wibo Iron Hard
* płytka BLP-024 od Born Pretty Store
* stempel

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru GR.
3. Nałożyłam warstwę lakieru My Secret.
4. Odbiłam wzór różyczek złotym Colour Alike.
5. Na koniec nałożyłam warstwę topu.






A co gości na Waszych paznokciach dzisiaj? :)




2 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...