12 lutego 2019

Zakochane sowy

Cześć wszystkim :)

Zbliżają się Walentynki, więc czas wprowadzić nieco miłości na tego bloga <3 Wobec tego przedstawiam Wam, darzące się miłością sowy, które przyfrunęły na moje paznokcie.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Color Club nr 934 Eiffel Tower Power
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Essense The Gel nr 10 True love
* Golden Rose Ice Chic nr 05
* Bell Long Lasting nr 17
* Wibo Quick Dry
* płytki BP-L019
* płytka BP-47 
* sondy

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Color Club.
3. Odbiłam wzór sów lakierem Bell, a następnie wypełniłam go kolorami GR/BPS/Essence.
4. Całość pokryłam topem.
5. Przy pomocy sondy namalowałam serduszka, a następnie jeszcze mokry lakier posypałam zamszem i lekko wklepałam.









Co sądzicie o tym zdobieniu? :)

2 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...