22 października 2015

O dwóch lakierach Golden Rose

Cześć wszystkim ! :)
Dzisiaj pokażę Wam duet, który mnie urzekł :) Tworzą go dwa lakiery Golden Rose z serii Rich Color nr 65 i nr 35. A oto zdobienie wykonane, przy ich użyciu :)




Nr 65 to piękny miętowy kolor, którego długo szukałam, aż w końcu wygrałam :D  Buteleczkę ma ładną i zgrabną, a pędzelkiem łatwo i precyzyjnie nanosi się lakier. Krycie ma bardzo dobre, 2 warstwy w zupełności wystarczają. Nie smuży i nie marze się, a konsystencję ma idealną, nie za gęstą i nie za rzadką. Trwałość zadowalająca.


Natomiast nr 35 ma kolor czarny i jest idealny do stemplowania. Podobnie jak poprzedni, ma ładną i zgrabną buteleczkę, pędzelkiem łatwo i precyzyjnie nanosi się lakier, również na płytkę. Krycie ma bardzo dobre, stempelki wychodzą nim bardzo ładnie. Konsystencję ma idealną, nie za gęstą i nie za rzadką.


Ze zdjęciami udało mi się trafić na słoneczny dzień z czego bardzo się cieszę, bo od razu jest więcej życia na nich, a promienie słońca dodają optymizmu :)




Jak Wam się podoba?  Lubicie lakiery GR z serii Rich Color ? :)

29 komentarzy:

  1. Lakiery z GR są świetne i pod względem wykonania i ceny :) Manicure bardzo ładnie Ci wyszedł :) Dobrze wiedzieć, że ich czerń dobrze nadaje się do stempelkowania, pokuszę się zapewne na jego zakup do tego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sięgam po GR35 do stemplowania. Bardzo lubię tą serię lakierów. Do stemplowania nadaje się wiele z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie odbija wzorki :) Inne kolory też wkrótce przetestuję :)

      Usuń
  3. jeszcze nie miałąm żadnego lakieru z golden rose, może kiedyś spróbuje jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona seria lakierów GR ;) żaden nie sprawił mi zawodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery GoldenRose świetny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię połączenie mięty z czernią :) mam swojego miętowego ulubieńca z GR Rich Color, ale mój ma nr 44 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba :) O to prawie siostrzane lakiery :)

      Usuń
  7. bardzo lubię połączenie mięty z czernią :) mam swojego miętowego ulubieńca z GR Rich Color, ale mój ma nr 44 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna mięta, wygląda bardzo pozytywnie i od razu poprawia humor :) Równie mocno podoba mi się użyty przez Ciebie stempel, świetne mani!

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie świetne połączenie, bardzo mi się podoba to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę czerń, wolę ją do stemplowania niż czarnego Mundo de Unas! Co prawda ten drugi jest bardziej na pigmentowany, ale też zmywanie go ze skórek to porażka. No i ten zapach >.<
    Świetne połączenie, mięta zawsze wygląda cudnie, ale z tym wzorem jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego drugiego, ale dobrze wiedzieć, że jest średniawy :)

      Usuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...