14 listopada 2015

Projekt u Elizy - słodycze

Witajcie :)
Rozpoczął się kolejny projekt, tym razem u Elizy z bloga me myself and my nails :)


Jeszcze nie było podsumowania ostatniego projektu, ale trochę się zagapiłam. Nie mniej jednak wkrótce ukaże się post ze wszystkimi pracami wykonanymi na projekt u Terii :)

A teraz pokażę Wam pracę wykonaną na projekt u Elizy. Tematyka pierwszego zdobienia jest słodka i przyjemna, gdyż są nią słodycze <3 Oczywiście uwielbiam je pod każdą postacią. Ale w końcu kto nie lubi słodyczy ? :D
Zdecydowałam się na namalowanie m&m'sów :) Przy okazji był to idealny pretekst do ich kupienia, a w czasie malowania ich na paznokciach, niemal cała paczuszka cukierków znikła :)




Do zdobienia użyłam lakierów: zielonego Miss Selene nr 217, czerwonego Kobo Colour Trends nr 17, żółtego GR Color Expert nr 44, pomarańczowy Hello Summer nr 1, niebieski GR WoW! nr 72, biały Essence the Gel nr 33, czarny Wibo Extreme Nails nr 34
Twarze m&m'sów namalowałam za pomocą pędzelka :)




Jak Wam się podobają moje m&m'sy ? :) Jakie słodycze lubicie jeść najbardziej ? :)

Zapraszam Was na mojego facebooka oraz na moje rozdanie :)

36 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Pięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie pazurki, świetne są <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności, chciałabym takie u siebie!!:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha! Fajne! Bardzo pomysłowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ale Ci powiem ryzykowne... jeszcze jakiś łasuch odgryzie palec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt! Super Ci to wyszło :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł na pazurki, wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołe pazury ! ;-) Świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pazurki , świetny pomysł :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jakie urocze:) Ja planuję zrobić ciasteczka z m&ms:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł!
    PS. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...