29 grudnia 2017

Świąteczne paznokcie + recenzja Nail Cuticle Oil od BPS

Witajcie ;)
Na początku, chociaż już właściwie po świętach, chciałam Wam życzyć wszystkiego dobrego, aby wasze marzenia się spełniały, a pasje rozwijały oraz aby każdy dzień przynosił Wam mnóstwo powodów do radości ;) 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jakie zdobienie gościło mi na paznokciach w te Święta. Wcześniej nie udało mi się tego zrobić, gdyż właściwie prosto z uczelni przyjechałam na Święta i wiadomo mnóstwo przygotowań. A przez te trzy dni wolałam pobyć z rodziną, gdyż prawie dwa miesiące w domu mnie nie było. Są rzeczy ważne i ważniejsze ;) 
Zdecydowałam się na złoto-białe połączenie. 




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Essence The Gel nr 33 White Wild Ways
* Kobo Colour Trends nr 17 Paris
* Golden Rose WOW! nr 42
* Wibo Iron Hard
* płytki Celebration BPX-L008
* stempla
* pędzelka
Nail Cuticle Oil od BPS
French Tip Guides

Jak zrobiłam zdobienie:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Essence/GR.
3. Na małym palcu i kciuku nakleiłam French Tip Guides i pomalowałam złotym GR.
4. Na palcu serdecznym odbiłam wzór choinki z płytki Celebration BPX-L0008, następnie ją pokolorowałam i dodałam czerwone kropki robiące za bombki.
5. Na złotym tle odbiłam białe śnieżynki lakierem Essence.
6. Całość pokryłam topem.





Chciałam jeszcze Wam przedstawić produkt, którym jest Nail Cuticle Oil od Born Pretty Store. Olejek jest dostępny w pięciu wersjach zapachowych. Ja mam wersję kokosową, bo uwielbiam kokosowe kosmetyki <3 Oczywiście ten również przypadł mi do gustu, ma bardzo ładny zapach.
Ale nie to jest najważniejsze. Przede wszystkim bardzo dobrze nawilża skórki i szybko się wchłania, za co bardzo go lubię.




Ma wygodną końcówkę, dzięki której z łatwością możemy nałożyć produkt na skórki i nawilżyć dokładnie każde miejsce wokół paznokcia. Jest wydajny i świetnie sprawdza się w tą zimową pogodę :) Z czystym sercem go polecam.

Mam dla Was kod zniżkowy, zachęcam do korzystania z niego ;)

Jak Wam się podoba zdobienie? ;)

11 komentarzy:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...