22 lutego 2018

W gotyckim stylu

Witajcie :)
Dzisiaj zdobienie w nieco ciemniejszych kolorach. Wyszło troszkę w takim gotyckim stylu. Od razu mi się skojarzyło to z Simsami 2 i dodatkiem Młodzieżowy Styl, bo można było urządzić cały pokój właśnie w takich barwach, klimacie i wzorze :D





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Beauty Bigbang Purple Nail Stamping Polish nr 012
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* płytki BP-L049 od Born Pretty Store
* ćwieków Avon

Jak wykonałam zdobienie:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy czarnego Wibo/Beauty Bigbang.
3. Odbiłam lakierem Beauty Bigbang wzorki z płytki BP-L049.
4. Przykleiłam ćwika.
5. Całość pokryłam topem.




Zdecydowałam się na czarną bazę, bo chciałam sprawdzić, czy rzeczywiście tak jak na zdjęciu na stronie internetowej Beauty Bigbang, fioletowy lakier będzie tak ładnie stemplował. Ogólnie spisał się bardzo dobrze, chociaż nieco stracił nasycenie barwy. Różnicę widać między paznokciem pomalowanym w całości, a odbitym wzorem. Jednak efekt jaki uzyskałam bardzo mi się podoba.



Zachęcam do korzystania z 10% rabatów na zakupy, na obu stronach :)

Jak Wam się podoba ? ;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie kolorów! Wzorek genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą samą płytkę, ale tego wzoru jeszcze nie nosiłam na paznokciach ;

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten mroźny i zimne wtorek zobaczyłam twoje fioletowe paznokcie i pomyślałam sobie od razu o swojej przyjaciółce Agnieszce gdyż fiolet to jej ulubiony kolor przyznam ci szczerze że bardzo ładnie wyszło ci to zdobienie ja mogę zapomnieć o takich zdobieniach dlatego że obgryzam paznokcie Przesyłam ci ogromny uścisk i Życzę kolejnych fantastycznych i kreatywnych zdobień miłego wtorku

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...