30 kwietnia 2018

Sunset Beach z Born Pretty Store

Cześć wszystkim ;)

Strasznie dawno mnie tu nie było, już się całkiem odzwyczaiłam od pisania postów. Niestety, ale do tej pory nie nauczyłam się łączyć uczelni i życia akademickiego z blogiem. Na szczęście jeszcze miesiąc, sesja i może w wakacje uda mi się trochę reaktywować 'Lakierową bajkę ZuZuli' :D

Oczywiście to, że mnie tu nie ma nie oznacza, że przestałam malować paznokcie. Chociaż teraz w zasadzie noszę tylko hybrydy, ze względu na ich długą trwałość, co trzy dni nie dałabym chyba rady malować paznokci xd

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować lakier Born Pretty Store, ślicznego holosia o nazwie Sunset Beach. Lakier pięknie trzyma się na paznokciach i pięknie odbija. Niestety mój aparat nie uchwycił jego widoczności na czarnym tle, tak jak było w rzeczywistości, ale na żywo bardzo ładnie wyglądał, a w słońcu to już całkiem magia <3





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
Nail Cuticle Oil od BPS
* płytka BP-L 003 od BPS
* stempel

Jak wykonałam zdobienie:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru BPS/Wibo.
3. Odbiłam wzorki z płytki BP-L 003 lakierem BPS/Wibo.
4. Pomalowałam paznokcie topem.
5. Naolejowałam skórki preparatem BPS. 







Na koniec mam dla Was kod rabatowy na zakupy w sklepie Born Pretty Store.

Jak Wam się podoba? ;)

5 komentarzy:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...