27 marca 2019

Nudziak Born Pretty

Witajcie :)

W dzisiejszym zdobieniu zdecydowałam się na stonowane kolory. Oczywiście, nie obyłoby się równie bez stempli :)




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Born Pretty BP-SB04 Ms Style
* Wibo Iron Hard
* płytkę BP-L020
* kredki White Wax Pen
* stempla
* ćwieków 

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam trzy warstwy lakieru BP.
3. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Wibo.
4. Odbiłam wzór i dodałam ćwieki.
5. Całość pokryłam topem.

Wyjątkowo musiałam nałożyć trzy warstwy lakieru, aby wyglądało to jak należy, a wszystko przez właściwości lakieru. Szczegółowo będziecie mogli przeczytać o nim oraz pozostałych lakierach BP już wkrótce w poście, w którym Wam je zrecenzuję :) 







Jak Wam się podoba? :)

1 komentarz:

  1. Hmm, pomysł ciekawy... ale ten czarny do stempli słabo się nadaje :) Wzór, który odbiłaś wygląda nieco średnio. Ale pewnie lakier do stempli załatwiłby sprawę :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...