21 maja 2019

Malinowe kwiaty

Cześć wszystkim :)

Sesja coraz bliżej a to oznacza mniej czasu na przyjemności w tym malowanie paznokci, jednak nawet w okresie przed sesyjnym nie można chodzić w zaniedbanych paznokciach. Wobec tego czy
są tutaj jakieś fanki malinowego odcienia? ;)  O ile za klasycznym różem na paznokciach nie przepadam, tak malinowy bardzo lubię. Okazało się nawet, że w swojej kolekcji mam nie jeden i nie dwa lakiery w tym kolorze. Czekały całą zimę, aby móc wyjść ze swojej przegródki w szafce.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Ice Chic nr 05
* Golden Rose Rich Color nr 21
* Sensique Nail Art nr 324 guava
* Sensique Nail Art nr 325 magnolia
* Wibo Iron Hard
* płytki BPL-029
* stempla

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakierów GR.
3. Odbiłam wzór lakierem GR Rich Color, a puste kwiatuszki wypełniłam lakierami Sensique.
4. Nałożyłam warstwę topu.





Jak Wam się podobają? :)

1 komentarz:

  1. Malinowe odcienie zawsze dobrze wyglądają. Ślicznie Ci wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...