11 września 2019

Lekkie niczym piórko

Witajcie :)
Dzisiaj przychodzę z paznokciami, na których goszczą kolorowe piórka :) W swojej kolekcji posiadam płytkę z łapaczami snów, parę miesięcy temu wykonałam zdobienie z jej wykorzystaniem, ale nie specjalnie mi się wtedy podobało. Postanowiłam dać jej i sobie jeszcze jedną szansę i tym razem motyw piórek bardzo przypadło mi do gustu i świetnie mi się nosi to zdobienie.  
Dajcie znać czy Wam również się podoba :) 




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* MIYO mini drops nr 105
* My Secret nr 202 Snow White
* Golden Rose Color Expert nr 44
* Golden Rose Color Expert nr 50
* Golden Rose Ice Color nr 149
* Born Pretty Stamoing Nail Polish #3
* Golden Rose Quick Dry
* stempla BP
* płytkę Born Pretty BP-131
* sondę

Krok po Kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru MIYO/My Secret.
3. Odbiłam wzór piórek, a następnie jeszcze na stemplu wypełniłam go kolorowymi lakierami.
4. Przeniosłam piórka na paznokcie.
5. Nałożyłam warstwę topu GR.







Lubicie motyw piórek/łapaczy snów? :)

3 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...