24 stycznia 2017

Naklejki wodne od BPS

Cześć wszystkim :)
Pomiędzy nauką a nauką przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem. Tym razem ponownie w odcieniu fioletu. Tak dobrze nosiło mi się poprzednie zdobienie, że postanowiłam pozostać przy tym kolorze :) Tym razem jednak w nieco innej odsłonie.





Bardzo dawno nie używałam już naklejek do zdobień. Ale otrzymałam tak ładne wzory od Born Pretty Store ( link do nich klik! ) , że żal byłoby ich nie wykorzystać :)
Do dopełnienia zdobienia użyłam również czarnej farbki i taki oto uzyskałam efekt końcowy. A teraz po kolei co i jak:

1. Standardowo pomalowałam paznokcie warstwą odżywki Eveline Diamond Hard.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Delia Coral Pastel Collection nr 03.
3. Nakleiłam naklejki wodne.
4. Pomalowałam brzegi paznokci czarną farbką.
5. Całość pokryłam warstwą top coatu Wibo Iron Hard.





Jak Wam się podoba ? Które zdobienie podoba Wam się bardziej, to czy może poprzednie? :)

21 komentarzy:

  1. ładne te koroneczki ;) z tymi czarnymi brzegami twoje paznokcie wyglądają jak w gorsecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dużo naklejek wodnych jednak z nich nie korzystam ... Zastanawiałam się nad jakimś konkursem, aby nie leżały u mnie :) Tylko muszę chyba poczekać na większą ilość obserwujących :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie używasz, to faktycznie może warto zrobić jakiś konkurs :)

      Usuń
  3. Fajne paznokcie, śliczne naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA, zakochałam się w tym zdobieniu <33333333
    obserwuje kochana, buziaki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy ! Witam nową czytelniczkę :)

      Usuń
  5. Jakie urocze paznokcie.Piękny ten róż!☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Koroneczki są super! Mam te pierwsze na dole naklejki , ale z innego sklepu, a drugi wzór na dole mam na płytce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam motyw koronki na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te naklejki! bardzo mi się podoba taka propozycja manicure :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładna koronka! Bardzo lubię takie motywy na paznokciach, sama się do takiego przymierzam od dłuższego czasu ;).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...