23 marca 2017

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #2

Witajcie :)
Mam Wam dzisiaj do pokazania zawartość mojej drugiej paczuszki otrzymanej od Born Pretty Store. Dostałam ją w poniedziałek, taki miły akcent na początku tygodnia :D
Tym razem wybrałam sobie 4 rzeczy: dwie płytki, naklejki wodne oraz przezroczysty stempel :)



Zbliża się wiosna, a właściwie to kalendarzową już mamy, więc wybrałam kwieciste naklejki. Są to oczywiście naklejki wodne. Na kartoniku mamy dwa wzory. Tutaj zamieszczam link do nich ( klik ).


Zdecydowałam się na przezroczysty stempel Clear Marshmallow Jelly Stamper Silicone Head wraz z przezroczystą zdrapką ( klik ) . Wspomnę od razu, że już go przetestowałam i bardzo dobrze się z nim współpracuje. Jest na prawdę mięciutki i doskonale łapie wzorki :)


Następne w kolejności są płytki. Wybrałam kwiecistą i kraciastą.


Pierwsza z nich to Floral BPX-L017. Ma przepiękne, kwiatowe wzory <3


Druga to BPL-041. Bardzo mi się spodobała , gdyż lubię tego typu wzory, zarówno na ubraniach, jak i na paznokciach :)


Weekend tuż, tuż więc będę miała czas na wypróbowanie moich nowych nabytków :D

Zachęcam Was do skorzystania z -10% zniżki na zakupy. Możecie ją dostać po wpisaniu kodu KZAX31 :)

Jak Wam się podoba zawartość mojej przesyłki? Macie może już któryś z tych produktów? :) 

30 komentarzy:

  1. Ale piękne te naklejki! Już czekam jak na pazurkach będą wyglądać ;) A płytki z BPS są najlepsze na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite naklejki 💗
    Naprawdę świetna przesyłka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie zamawiałam nic w BPS, muszę kupić jakieś płytki do zdobień :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw sobie sprawiłaś :) Jedyną rzeczą jaką mam to ta kraciasta płytka. Wstyd przyznać ale jeszcze jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te płytki ale ja niestety nie mam serca do robienia takich cudów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tej kwiatuszkowej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno płytki jak i naklejki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny motyw mają te naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze żadnego z takowych produktów nie używałam, a coraz bardziej mnie kręci, żeby urozmaicić paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne naklejki i płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udane płytki! Świetna paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszędzie kwiatki! a u mnie efekt holo z semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy wybrałaś :) płytki są genialne ♥

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...