15 kwietnia 2017

Świąteczne pisanki

Wesołych Świąt!
Z okazji Wielkanocy wprost na mojego bloga przykicały dwa króliczki wraz ze świątecznymi pisankami i chciały Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia ! Pięknych, wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt, przepełnionych wiarą , nadzieję i miłością :) 





Do stworzenia zdobienia użyłam:
* lakieru Golden Rose Rich Color nr 35
* Golden Rose Color Expert nr 44
* Rimmel London nr 860 Bestival Blue
* Sensique Art Nails nr 325 Magnolia
* Smart Girls get more nr 14
* płytki Hehe 019
* farbek Oumaxi
* odzywki Eveline Diamond Hard

A teraz krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką Eveline Diamond Hard.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Smart Girls.
3. Stworzyłam naklejki, które następnie nakleiłam na paznokcie oraz wycięłam z nich jajka. Do ich zrobienia posłużył mi wzór z płytki Hehe 019 oraz wyżej wymienione lakiery GR, Rimmel i Sensique.
4. Za pomocą pędzelka i farbek namalowałam królisie.
5. Pomalowałam paznokcie topem Wibo Iron Hard.

Gapa ze mnie. Nie umieściłam na zdjęciu odżywki i topu, ale one też brały udział przy tworzeniu tego zdobienia ;)


Jak Wam się podobają moi świąteczni goście? ;)





18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne! Wesołych Świąt życzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! królisie są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie sprawdzają się te farbki :( leżały tak długo że zaschły hehe
    fajne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich rzadko używam , ale może jeszcze trochę wytrzymają ;)

      Usuń
  4. sympatyczne króliczki ;) bardzo lubię te lakiery z maczkiem, dzięki twojemu zdobieniu sobie o nich przypomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dzięki mojemu zdobieniu 'lakiery wyjdą z szafki' :D

      Usuń
  5. Ale śliczne, kolorowe :) Pięknie wyszły <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...