20 kwietnia 2017

Marzenia zaklęte w niebieskich różach

Witajcie :)
Spotkaliście się już z niebieskimi różami? Ja owszem, było to rok temu na rynku w Krakowie i absolutnie zakochałam się w tych kwiatach. W sumie nic w tym dziwnego, bowiem niebieskie róże są wyrazem rodzącej się miłości :D Są również symbolem marzeń, magii oraz lojalności.
Może i faktycznie mają coś z magii i fantastyki, a tym samym świata marzeń :)
Całkowicie mnie sobą urzekły.  Zawsze byłam typem marzycielki oraz uwielbiam niebieski kolor , więc te kwiaty idealnie do mnie pasują :D Stąd też stały się inspiracją do dzisiejszego zdobienia.





Do wykonania zdobienia użyłam:
* lakieru Rimmel 60 seconds nr 500 Carmel Cupcake
* Essence The Gel nr 33 wild white ways
* Golden Rose Rich Color nr 16
* płytki Floral BPX-L017 z BPS
* płytki BPL-041 z BPS
* Wibo Iron Hard
* cyrkonii z Avon

Jak je zrobiłam?
1. Pomalowałam paznokcie lakierem Wibo ( tak top coatem, gdyż nie mogłam znaleźć odżywki, a miałam wielką ochotę na pomalowanie paznokci ;)
2. Nałożyłam dwie warstwy beżowego Rimmela.
3. Na trzech palcach odbiłam wzór białym Essence z płytki BPL-041.
4. Następnie na tych samych palcach odbiłam niebieskim Golden Rose róże z płytki Floral BPX-L017.
5. Na małym palcu nakleiłam cyrkonię w kształcie serca (również tu przemyciłam symbolikę :P )
6. Palec wskazujący ozdobiłam pomalowaną różą, którą stworzyłam przy użyciu powyższych lakierów oraz płytki.
7. Ostatnią czynnością było pomalowanie paznokci Wibo Iron Hard.



Obie płytki mam z Born Pretty Store. Obie są bardzo dobrej jakości, nie są w żaden sposób uszkodzone czy zarysowane. Wzorki z obu rewelacyjnie się odbijają. Muszę przyznać, że płytkę Floral niesamowicie polubiłam i w najbliższym czasie wyczuwam wysyp zdobień z jej udziałem :D Patrząc na nią, mam miliony pomysłów na paznokcie :)



A jaki jest Wasz ulubiony kolor róży? Zwracacie uwagę na ich symbolikę? :)

19 komentarzy:

  1. Też niedawno dostałam tę kwiatową płytkę i bardzo się z nią polubiłam :) Kiedyś widziałam błękitne róże - wyglądały jak sztuczne ;-) Po poprzednich właścicielach zostały mi w ogródku różowe i żółte róże - uwielbiam te drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka jest cudna, też mam w ogródku róże, ale czerwone ;)

      Usuń
  2. Bardzo interesujące zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nails look beautiful, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś na ogródku błękitną różę. :D
    Ciężko mi wybrać jeden ulubiony kolor tych kwiatów. Chyba najbardziej spodobały mi się takie białe z cieniowaniem w bladoróżowym odcieniu. ^^
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jakie urocze zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy widziałam niebieskie róże, ale te Twoje bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kreatywnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne :) ja najbardziej lubię ciemnoróżowe i herbaciane, aczkolwiek każda ma w sobie urok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i zazdrosczę cierpliwości. od roku noszę semilaci i już sobie nie wyobrażam powrotu do klasycznych lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja w końcu muszę spróbować hybryd ;)

      Usuń
  10. Mega podoba mi się wersja róży na tej bazie w kratkę! Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie, ciekawie wyszło. Nie mogę wziąć udziału w konkursie, bo nie mam konta na Insta ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...