1 maja 2017

Drugie urodziny bloga + ROZDANIE ;)

Witajcie ;)
Maj przyniósł mi małe święto, bowiem mój blog ma już dwa latka ;) Niesamowicie szybko zleciało i w życiu nie pomyślałabym, że blogosfera tak bardzo mnie wciągnie. Już nie wyobrażam sobie życia bez niej i oczywiście bez Was, moich kochanych czytelników <3 Bez Was to nie byłoby to samo, dlatego też przygotowałam małe rozdanie ;)




Obowiązkowo trzeba:
* być publicznym obserwatorem bloga Lakierowa Bajka ZuZuli
* polubić mój fanpage na facebooku ( klik )
* zaobserwować mnie na Instagramie
* podać swój adres e-mail

Za dodatkowy los można:
* zaobserwować mnie na na Google+  klik
* udostępnić informację o rozdaniu ( umieścić banner na swoim blogu, udostępnić na facebooku)

Regulamin:
1. Organizatorem rozdania oraz fundatorem nagrody jestem ja, Zakręcona ZuZula.
2. W rozdaniu mogą wziąć udział jedynie osoby spełniające warunki zgłoszenia oraz takie, które prawidłowo wypełniły formularz.
3. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu w ciągu 7 dni od momentu zakończenia rozdania.
4. Czas trwania rozdania to od 01.05.2017 r. do 31.05.2017 r.
5. Nagroda składa się z nowych i nieużywanych produktów.
6. Ze zwycięzcą rozdania skontaktuję się na podany w zgłoszeniu adres e-mail w ciągu 48 h od momentu ogłoszenia wyników.
7. Jeśli nie dostanę odpowiedzi w ciągu 48 h, losowanie zostanie powtórzone i wyłoniony zostanie nowy zwycięzca.
8. W rozdaniu mogą wziąć udział jedynie osoby mieszkające w Polsce. Nie wysyłam paczki poza granice Polski.
9. W rozdaniu mogę wziąć udział osoby pełnoletnie, ewentualnie za zgodą rodziców.
10. Osoby, które po zakończeniu się rozdania odobserwują mojego bloga, nie będą brane pod uwagę w następnych rozdaniach/konkursach.
11.Koszt przesyłki pokrywam ja.
12. Nie ponoszę odpowiedzialności za uszkodzenie rzeczy znajdujących się w paczce podczas transportu, pomimo, że zawartość paczki zostanie przeze mnie odpowiednio zabezpieczona.
13. Rozdanie nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
14. Osoba biorąca udział w rozdaniu akceptuje powyższy regulamin.
15. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie, które zostaną ogłoszone na blogu.

Formularz zgłoszeniowy: 


Życzę powodzenia ! ;*

10 komentarzy:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...