14 lipca 2017

Lipcowe pszczółki

Witajcie :)
Zdobienie to trochę czekało na swój debiut na blogu, a tytuł postu zmienił się już trzykrotnie, bowiem jego zarys w wersji roboczej egzystował już jakiś czas xD Początkowo miały to być wiosenne pszczółki, później majowe, a ostatecznie są lipcowe. Zawsze pojawiało się inne zdobienie, które chciałam Wam pokazać i tak to się odwlekło..;)




Do wykonania zdobienia użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo 1coat manicure nr 17
* Rimmel Rita Ora nr 860 Bestival Blue
* Lemax Nail Enamel nr 26
* Essence The Gel soft matt nr47 va-va-voom
* Astor Fashion Studio nr 200
* My Secret Nail Polish nr 202 Snow White
* Manhattan Last&Shine nr 380 Candlelight Dinner
* Golden Rose Color Expert nr 44
* Wibo Iron Hard
* neonowe ćwieki
* płytka BPX - L017 od Born Pretty Store
* stempel
* pędzelek

Lista długa, ale zdobienie nie było aż takie trudne do zrobienia ;)
1. Przygotowałam naklejki. Wzór odbiłam czarnym Wibo z płytki BPX-L017, a następnie pokolorowałam za pomocą pędzelka.
2. Pomalowałam paznokcie odżywką.
3. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Lemax.
4. Nakleiłam przygotowane wcześniej naklejki.
5. Nakleiłam ćwieki.
6. Całość pokryłam topem.





Oczywiście zapraszam do skorzystania ze specjalnie przygotowanego przez BPS dla Was kodu zniżkowego na zakupy w ich sklepie ;)



Jak Wam się podobają moje pszczółki ? ;)

19 komentarzy:

  1. Ale cudne!
    U mnie niestety ćwieki się nie trzymają na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie się trzymają dzięki Wibo Iron Hard, polecam spróbować :)

      Usuń
  2. Śliczne :3
    Też mam trochę wersji roboczych i sobie czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pazurki, ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdobienie, z ćwieków jednak uważam, że można było zrezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny mani, taki bajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pszczółki (czy to majowe czy lipcowe) są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pocieszne te pszczółki! na moich pazurkach mieni się nowy semilacowy pyłek <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...