3 lipca 2017

Niebieska kratka + cekiny

Witajcie ;)
Ostatnio mam 'fazę' na niebieskie paznokcie. Być może dlatego, że mam wielką ochotę wybrać się na plażę, a niebieski kojarzy mi się z morzem. 
Tworząc zdobienie miałam ochotę na kratkę i jednocześnie błysk na paznokciach.  Zastanawiałam się jak połączyć te dwa motywy i oto co mi wyszło:





Czego użyłam?
* odżywki Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Rich Color nr 16
* Golden Rose Color Expert nr 47
* Golden Rose Quick Dry
* płytki BPL-041 od Born Pretty Store
* sondy

A teraz po kolei:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru GR Color Expert na wszystkie paznokcie, prócz serdecznego. Na niego dałam również dwie warstwy lakieru GR ale Rich Color.
3. Palca 4 i 5 udekorowałam srebrnymi cekinami za pomocą sondy i załączonego do cekinów pędzelka. 
4. Na palcach 1-3 odbiłam wzór kratki z płytki BPL-041 lakierem GR Rich Color.
5. Na koniec pomalowałam paznokcie topem.






Jak Wam się podoba ? :)

12 komentarzy:

  1. Paznokcie w kratkę podobają mi się najwięcej i ten kolor GR jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Taki plażowy kocyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho ;-D Kratki chyba nigdy nie miałam na swoich paznokciach ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja również, chyba najprzyjemniej nosi mi się ten kolor na paznokciach :)

      Usuń
  5. Super paznokcie ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdobienie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! czasami łącze różne typy zdobień ale teraz najczęściej używam pyłków semilaca do wykończenia mani

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...