13 listopada 2018

Dark green

Cześć wszystkim :)

Dzisiejsze zdobienie jest zdecydowanie w chłodniejszych i ciemniejszych barwach w porównaniu do tych, które dotychczas u mnie gościły, bowiem na moje paznokcie przybyła połyskująca szmaragdowa zieleń, kończąc tym samym erę kolorowej jesieni.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Beauty BigBang White Nail Stamping Polish nr 007
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Manhattan Lotos Effect nr 18 Emerald Green
* Born Pretty Peel Off Nail Latex 
* Wibo Iron Hard
* stempla
* płytki BPL-024 od Born Pretty Store
* sondy

Krok po kroku:
1. Nałożyłam warstwę odżywki.
2. Nałożyłam po dwie warstwy odpowiedniego lakieru na każdy paznokieć.
3. Zabezpieczyłam skórki lateksem.
4. Odbiłam wzór z płytki, wypełniłam go lakierem Manhattan i przeniosłam na paznokcie.
5. Całość zabezpieczyłam topem.



Chciałabym Wam krótko opowiedzieć o tym cudownym, zielonym lakierze marki Manhattan. Kupiłam go już jakiś czas temu, ale użyłam dopiero pierwszy raz. Poza tym, że wygląda obłędnie, bo ma piękny głęboki szmaragdowy kolor i w dodatku ślicznie się mieni to jeszcze zaskakuje.  Myślałam, że jest to typowy brokatowy lakier i przygotowałam się na dłuższą zabawę z nim - gąbeczki były w pełnej gotowości. Tym czasem nałożyłam dwie jego warstwy i uzyskałam kompletne krycie. Dodatkowo w dotyku jest zupełnie gładki. Jestem ciekawa jak będzie zachowywał się przy zmywaniu :)




I jak Wam się podoba ? :)

6 komentarzy:

  1. Piekna zielen, nawet jakby była ciemniejsza to by było dobrze ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier! Bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zieleń na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba go mam, ale jeszcze nie używałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam ten Manhattan ;) Super zdobienie i połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski jest ten szmaragdowy odcień :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...