7 listopada 2018

The falling leaves

Witajcie :)

Dzisiaj dalej pozostając w aurze jesiennej przygotowałam następne zdobienie z tym motywem.
Tym razem połączyłam nudziaka z głęboką czerwienią oraz złotem.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Color Expert nr 100
* Golden Rose Rich Color nr 23
* Golden Rose Metals nr 102
* Born Pretty Peel Off Nail Latex
* Wibo Iron Hard
* stempel
* pędzelek
* płytki BPL-024 od Born Pretty Store.


Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru GR Color Expert.
3. Odbiłam wzór z płytki lakierem GR Rich Color i przed naniesieniem go na paznokcie, wypełniłam za pomocą pędzelka lakierem GR Metals.
4. Przeniosłam wzór na paznokcie.
5. Nałożyłam warstwę topu.





Jak Wam się podoba takie połączenie? :)

7 komentarzy:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...